Fritidsaktiviteter

Styrelsen för BRF Opalen satsar en del resurser på fritidsverksamhet. Vi tror att det främjar granngemenskapen och ger ett tryggare boende.

Fikaträffar

Vissa tisdagseftermiddagar håller Per-Axel Kollberg fikaträffar för alla medlemmar, i föreningslokalen på baksidan av Fornhöjdsvägen 58-60. Besök kalendariet på sidan Nyheter för att se vad som är på gång.

Utflykter

Ibland ordnar vi speciella utflykter i föreningen. Föreningen har också ibland ordnat med lilla julafton för både stora och små.

Städ- och arbetsdagar

I BRF Opalen har vi tidigare haft flera arbetsdagar då vi har ägnat oss åt diverse trädgårdsarbeten.

Vi har också städdagar för att få en trivsammare miljö. Vi uppmanar alla medlemmar i föreningen att komma och dra sitt strå till stacken.